WordCamp Pontevedra. Unha segunda edición que consolida o evento

Esta fin de semana celebrouse a segunda edición da WordCamp Pontevedra. Velaquí as miñas imprensións
Moléstanche as Fake News? Pois loita contra elas

Un artigo de Scientific American explica con claridade os motivos polos que algunhas novas falsas se volven virais: A inxente cantidade de información que temos á nosa disposición O pouco tempo e atención que lle prestamos A propia estrutura das redes sociais Por suposto, en primeiro lugar deberías saber se é unha noticia falsa ou […]
It’s the segmentation, stupid!

Se aínda non o fas, debería comezar a facelo. Falo de segmentar contidos na rede social Facebook. Non por chegar a máis xente, senón por conectar coas persoas axeitadas (que é do que se trata; de conectar con persoas) A segmentación de público en Facebook é moi efectiva. A fin de contas… esta ferramenta ten […]
A primeira publicación de 2017…

… e tampouco é que sexa especialmente interesante. Non vou a propoñer escribir alomenos unha vez ao mes, porque nin sequera iso vou a ser capaz de cumprir. Intúo, ademais, que este ano terei menos tempo para actualizar o blog: os proxectos presentes e os cambios futuros axudan a converterme nun “lurker” e cada vez […]
Porque o “clickbait” xa fede…

… e moito. Ao mellor algúns de vós non coñecedes o concepto, pero sodes víctimas DIARIAMENTE do mesmo. O “clickbait” é unha técnica para gañar visitas a sitios web que consiste en empregar contidos sensacionalistas para enganar ao lector e conseguir que faga clic na ligazón. Se mo permitedes, considero que o “clickbait” é o […]
Redes sociais e política. quen “gana”?

A radio en verán é unha delicia. Cando recortan da programación a radio deportiva, florecen os formatos radiofónicos innovadores, reflexivos, madurados e mesmo aqueles máis gamberros. É un tempo estupendo… excepto para o xornalismo. Supoño que as desaparicións estivais por vacacións e a baixa intensidade da actualidade acaban sendo un freo para os programas de actualidade […]
#onosoderbi en tuíter

Estes días vin unha das novas máis estúpidas que atopei sobre investigación en redes sociais. Las palabras más tuiteadas por los candidatos a la presidencia (by Verne) Os datos veñen de Kantar, pero a interpretación, que brilla pola súa ausencia… pois iso. Así que decidín facer eu algo parecido con outros datos. Cos nosos datos, c […]
Por que adoro facebook?

Polos memes, así de simple. Dende hai unha tempada o uso de Facebook está a disminuir entre a xente do meu segmento. Entre os adolescentes, que (entre outras cousas) queren máis privacidade, xa hai anos que o uso descende. É lóxico, a progresión no número de contas – case chegaron ás 1.500 millóns– non pode […]
Que actividade tiveron os partidos políticos galegos no Twitter na Campaña electoral?

Con este pequeno post quero facer unha pequena homenaxe á actividade dos partidos políticos en Twitter durante a celebración da campaña electoral (8 – 24 de maio) das eleccións municipais 2015. Esta (moi) pequena análise é únicamente cuantitativa, e non ten absolutamente ningún obxectivo senón amosar canta foi a actividade dos partidos políticos no Tuíter durante […]
Howard Rheingold, o visionario das comunidades virtuais

O titular é un pouco sensacionalista, seino. Pero antes de que me chovan as críticas, deixádeme explicar por qué. Aqueles que me coñecedes máis de preto saberedes que dende hai uns meses arremangueime e decidín coller polos cornos a condenada tese de doutoramento. Unha tese que quero levar ao eido das redes sociais, concretamente, a […]