Esta semana Facebook baneoume 2 veces seguidas.
…dito así… case parece que estou a falar dun foro…

Estou a falar dunha característica que podedes atopar aquí

Advertencias › Tengo la cuenta bloqueada o inhabilitada.

No puedo enviar mensajes debido a un bloqueo.

Por la velocidad a la que estabas enviando mensajes Facebook ha consid…

Por la velocidad a la que estabas enviando mensajes Facebook ha considerado que podrías estar haciendo un mal uso de esta función. Ten en cuenta que estos bloqueos pueden durar desde unas cuantas horas hasta algunos días. Lamentablemente, no podemos levantarlo.

Cuando puedas volver a enviar mensajes, recuerda que los bloqueos se basan en la cantidad de mensajes que envías o la velocidad a la que lo haces. También es posible que recibas un bloqueo al responder a un mensaje o iniciar una nueva cadena. Por último, borrar mensajes antiguos no le permitirá enviar más. En adelante, procede con cautela para no volver a superar el límite. No olvides que puede inhabilitarse tu cuenta permanentemente si vuelves a utilizar estas funciones de forma inadecuada.

Facebook non distingue se lle estás a enviar a mesma mensaxe aos teus contactos, ou se lle estás a enviar esa mesma mensaxe a persoas que che suxeriron outros contactos (técnica moi habitual para engordar o número de fans dunha páxina).

É particularmente molesto non poder seguir as conversas a través de mensaxes, porque… nin sequera respostar a unha mensaxe previa podes.

Solucións?

  • Esperar a que se lle pase o enfado ao bot
  • Crear outra conta de usuario e continuar a “sementar” ligazóns.

A opción que menos me gusta é, dende logo, a máis axeitada (a primeira), xa que coa segunda opción corremos risco de que nos cancelen a conta.

E moito olliño con “seguir facendo spam”, porque a nosa conta pode quedar bloqueada permanentemente. A fin de contas, xogamos coas súas regras…